shopping cart0

Zpracování osobních údajů

  • home icon
  • Zpracování osobních údajů

PODMÍNKY OCHRANY SOUKROMÍ PRO E-SHOP

Tyto podmínky vysvětlují, jakým způsobem a v jakém rozsahu zpracováváme osobní údaje při provozování e-shopu www.sunblocks.cz (dále jen „e-shop“) a při propagaci naší společnosti a propagaci zboží a služeb, které nabízíme. Prosím, vezměte na vědomí, že služby poskytované v rámci e-shopu nejsou určené osobám mladším než 18 let.

TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE PROVOZOVATELE

Provozovatelem Vašich osobních údajů a tedy subjektem zodpovědným za jejich ochranu je společnost Sunblocks s.r.o., se sídlem na Palackého nám. 152, 665 01 Rosice, IČ: 22 014 845, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod č. C 141060 (dále jen „provozovatel“, nebo „my“). Pokud máte jakékoli otázky, nebo si chcete uplatnit svá práva, můžete nás kontaktovat e-mailem na info@sunblocks.cz, nebo poštou na adrese našeho sídla: Sunblocks s.r.o., Palackého nám. 152, 665 01 Rosice.

JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE SBÍRÁME? JSTE POVINNÝ(Á) NÁM VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE POSKYTNOUT?

Sbíráme a dále zpracováváme následující osobní údaje:

I. Objednání zboží

Při objednání zboží požadujeme od Vás osobní údaje nezbytné na vyřízení Vaší objednávky, tj. Vaše jméno, příjmení, telefon, e-mail, dodací a fakturační adresu (pokud je jiná než dodací adresa) a informace o předmětu objednávky. V případě, že jste fyzická osoba – podnikatel, požadujeme od Vás také název, místo podnikání, IČO a DIČ.

V případě, že jednáte jménem nebo za zákazníka, který si u nás objednává zboží, nebo jste zaměstnancem takového zákazníka, získáváme a dále zpracováváme Vaše osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, telefonní číslo a identifikaci zákazníka, jménem nebo za kterého jednáte.

Při převzetí/doručení zboží požadujeme Váš podpis.

Osobní údaje, které od Vás požadujeme při objednávání zboží, případně v souvislosti s vyřizováním objednávky jsou nezbytné na uzavření a plnění smlouvy (jinak řečeno na potvrzení a řádné vyřízení objednávky). V případě jejich neposkytnutí není možné uzavřít smlouvu /vyřídit objednávku.

II. Uplatnění reklamace

V případě, že si uplatníte reklamaci, získáváme a dále zpracováváme Vaše identifikační a kontaktní údaje, podpis, údaje o Vaší objednávce, jakož i další údaje, které nám poskytnete při uplatnění reklamace, zejména údaje o vadách zboží/služby, požadovaný způsob vyřízení reklamace, číslo účtu, na který žádáte vrátit peníze a způsob vyřízení reklamace. Vedeme evidenci o reklamacích, která obsahuje údaje o datu uplatnění reklamace, datu a způsobu vyřízení reklamace a pořadové číslo dokladu o uplatnění reklamace. Pokud při uplatnění reklamace jednáte jménem, nebo za zákazníka, zpracováváme Vaše identifikační, kontaktní údaje, podpis a identifikaci zákazníka, jménem nebo za kterého jednáte.

Osobní údaje, které od Vás požadujeme při uplatnění reklamace, nebo v jejím průběhu jsou nezbytné na její řádné vyřízení (poskytnutí údajů je smluvním, případně zákonným požadavkem) a jejich neposkytnutí může být překážkou jejího řádného vyřízení.

III. Kontaktní formulář

Vyplněním kontaktního formuláře na naší webové stránce www.sunblocks.cz, v sekci KONTAKT (vyplňujete jméno, příjmení, telefon a e-mail) můžete požádat například o cenovou nabídku, nebo nám můžete položit různé otázky ohledně zboží, o které máte zájem. V případě, že při vyplňování a zaslání kontaktního formuláře jednáte jménem nebo za jiného, požadujeme také informaci o identifikaci této osoby. Nejste povinný(á) poskytnout nám Vaše osobní údaje, avšak v případě jejich neposkytnutí není možné vyřídit Váš požadavek, případně odpovědět na Vaše otázky.

IV. Newsletter

Pokud nám k tomu udělíte souhlas, uchováváme Vaši e-mailovou adresu za účelem zasílání našeho newsletteru. Poskytnutí údajů na tento účel je dobrovolné a jejich neposkytnutí nebude mít pro Vás žádné negativní důsledky. V případě, že si nebudete více přát zasílání newsletteru, svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím odkazu „Odhlásit odběr“, který najdete na konci každého e-mailu, obsahujícího newsletter. Rovněž můžete svůj souhlas odvolat zasláním odvolání souhlasu na naši e-mailovou adresu: info@sunblocks.cz, nebo na naši korespondenční adresu: Sunblocks s.r.o., Palackého nám. 152, 665 01 Rosice. Odvolání souhlasu je účinné dnem jeho doručení. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu před jeho odvoláním.

NA JAKÉ ÚČELY A NA ZÁKLADĚ JAKÝCH PRÁVNÍCH ZÁKLADŮ ZPRACOVÁVÁME OSOBNÍ ÚDAJE? JAKÉ JSOU NAŠE OPRÁVNĚNÉ ZÁJMY?

Osobní údaje zpracováváme na následující účely a na následujících právních základech:

Účely zpracování:

  • Přijetí a vyřizování objednávek (e-shop), včetně uskutečnění platby a dodání zboží zákazníkovi: Osobní údaje zákazníků, které jsme získali při zadání objednávky nebo v souvislosti s jejím vyřizováním zpracováváme na právním základě: plnění smlouvy (se zákazníkem), včetně předsmluvních vztahů podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR; a v případě, že jde o kontaktní osoby zákazníků, na právním základě: náš oprávněný zájem podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR.

Naším oprávněným zájmem je zabezpečení platného uzavření smlouvy se zákazníkem, tzn. uzavření smlouvy s osobami oprávněnými jednat jménem, nebo za zákazníka a její řádné a efektivní plnění.

  • Přijetí a vyřizování reklamací: Osobní údaje zákazníků, které jsme získali při uplatnění reklamace nebo v souvislosti s ní zpracováváme na právním základě: plnění smlouvy (se zákazníkem) podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, případně pokud nám povinnost v souvislosti s přijetím a vyřizováním reklamace vyplývá z právního předpisu, na právním základě: plnění naší zákonné povinnosti podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR.

Souvisejícími právními předpisy jsou: Občanský zákoník, Zákon o ochraně spotřebitele, Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovny prodávajícího.

Osobní údaje kontaktních osob zákazníků, které jsme získali při uplatnění nebo vyřizování reklamace zákazníka, zpracováváme na právním základě: náš oprávněný zájem podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR.

Naším oprávněným zájmem je řádné vyřízení zákazníkem uplatněné reklamace.

  • Kontaktní formulář; popis účelu: přijetí a vyřizování požadavků a zodpovídání otázek, které nám byly zaslány přes elektronický formulář umístěný na naší webové stránce www.sunblocks.cz, v sekci KONTAKT Osobní údaje, které jsme získali prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo v souvislosti s vyřizováním příslušných požadavků, či odpovědí na otázky, zpracováváme na právním základě: čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR (předsmluvní vztahy se zákazníky), případně na právním základě: náš oprávněný zájem podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, pokud jde o kontaktní osoby těchto zákazníků.

Naším oprávněným zájmem je vyřizování požadavků a zodpovídání otázek /vedení předsmluvní komunikace se zákazníky.

  • Zasílání newsletteru na e-mailové adresy (přímý marketing): Právním základem zpracování Vaší emailové adresy, kterou jste nám za tímto účelem poskytli, je souhlas podle článku 6 odst. 1 písm. a) GDPR.

Newsletter zahrnuje (obsahuje) informace zejména o naší společnosti, nabízených zbožích a službách, novinkách, slevách, speciálních nabídkách, či o akcích zaměřených na prezentaci naší společnosti a nabízených zboží.

Pro odesílání newsletterů používáme tzv. double opt-in metodu. To znamená, že náš newsletter budete dostávat na Váš email pouze tehdy, pokud v e-mailu s potvrzujícím odkazem, který Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu, potvrdíte aktivaci této služby.

  • Uzavření a plnění smluv s dodavateli: Právním základem zpracování osobních údajů dodavatelů (fyzických osob a fyzických osob - podnikatelů) je plnění smlouvy (s dodavatelem), včetně předsmluvních vztahů podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR; a v případě, že jde o osobní údaje kontaktních osob dodavatelů (identifikační, kontaktní údaje, podpis + identifikace subjektu/ osoby, jménem nebo za který/ kterou kontaktní osoba jedná) je právním základem jejich zpracování náš oprávněný zájem podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR Naším oprávněným zájmem je zabezpečení platného uzavření smlouvy s dodavatelem, tzn. uzavření smlouvy s osobami oprávněnými jednat jménem, nebo za dodavatele a její řádné a efektivní plnění.
  • Účetní a daňové účely: Pokud jsou Vaše údaje součástí účetní dokumentace (například faktur), zpracováváme tyto také na účetní a daňové účely, přičemž právním základem zpracování je plnění našich zákonných povinností podle článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR.

Souvisejícími právními předpisy jsou: Zákon o účetnictví, Zákon o daních z příjmů, Zákon o dani z přidané hodnoty, Daňový řád a další zákony v oblasti účetnictví a správy daní.

  • Zabezpečení souladu s GDPR a dalšími právními předpisy upravujícími zpracování a ochranu osobních údajů (dokumentace souladu s GDPR) Právním základem zpracování Vašich údajů je plnění našich zákonných povinností podle článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR.

Souvisejícími právními předpisy jsou: GDPR, Zákon o ochraně osobních údajů.

  • Prokazování, uplatňování a obhajování právních nároků provozovatele (právní agenda): Právním základem zpracování Vašich údajů je náš oprávněný zájem podle článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR a článek 9 odst. 2 písm. f) GDPR.

Naším oprávněným zájmem je prokazování, uplatňování a obhajování, tj. úspěšná ochrana a obrana našich právních nároků.

  • Správa registratury: Vaše údaje zpracováváme také na účel správa registratury, přičemž právním základem předmětného zpracování je plnění našich zákonných povinností podle článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR.

Souvisejícími právními předpisy jsou: Zákon o archivnictví a spisové službě č. 499/2004 Sb. a Vyhláška Ministerstva vnitra ČR č. 259/2012 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o archivech a spisové službě.

KOMU ZPŘÍSTUPŇUJEME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?

Osobní údaje zpřístupňujeme pouze v nezbytné míře, následujícím příjemcům:

  • našim poskytovatelům IT služeb, webhostingu, mailhostingu, technické podpory a softwarového vybavení;
  • (za účelem doručení objednaného zboží zákazníkovi) našemu poskytovateli přepravních služeb, případně výrobci zboží;
  • (v případě platby elektronickými platebními prostředky) našemu poskytovateli platební brány (ThePay.cz, s.r.o.), Vaší bance (ve které máte založený účet) nebo vydavateli Vaší platební karty,
  • (v případě potřeby prokazování, uplatňování, nebo obhajování našich nároků) advokátské kanceláři, exekutorovi, orgánům činným v trestním řízení, či soudům; a
  • jiným orgánům veřejné moci, pokud tak ustanoví osobitý předpis;

včetně zaměstnanců těchto osob.

Naše společnost nemá údaje o platebních kartách, kterými u nás platíte. Těmito údaji disponuje pouze poskytovatel platební brány (ThePay.cz, s.r.o.) a příslušné bankovní instituce (kterým platební brána údaje na uskutečnění platby přenáší). Po potvrzení objednávky, pokud si zvolíte platbu kartou, budete přesměrován (á) na zabezpečenou stránku platební brány ThePay, prostřednictvím které uhradíte svoji objednávku.

DO KTERÝCH ZEMÍ PŘENÁŠÍME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?

Vaše osobní údaje nepřenášíme do třetích zemí ani mezinárodním organizacím.

JAK DLOUHO UCHOVÁVÁME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?

Osobní údaje uchováváme nejdéle do momentu, kdy je to potřebné na účely, na které se osobní údaje zpracovávají:

Účely zpracování a doba uchování:

  • Přijetí a vyřizování objednávek zboží/služeb (e-shop), včetně uskutečnění platby a dodání zboží zákazníkovi: 5 let následujících po roce, ve kterém došlo k ukončení smlouvy (se zákazníkem) a vyrovnání všech hmotných a finančních závazků ze smlouvy; při neúspěšném předsmluvním jednání po dobu 1 měsíce od jeho ukončení.
  • Přijetí a vyřizování reklamací: 5 let od vyřízení reklamace.
  • Kontaktní formulář: 5 let následujících po roce, ve kterém došlo k ukončení smlouvy (se zákazníkem) a vyrovnání všech hmotných a finančních závazků ze smlouvy, nebo 1 měsíc od zodpovězení otázky, či vyřízení požadavku dotčené osoby, pokud (následně) nedošlo k uzavření kupní smlouvy.
  • Zasílání newsletteru na e-mailové adresy (přímý marketing): Do skončení platnosti souhlasu (2 roky), nebo do odvolání souhlasu dotčenou osobou, podle toho, která událost nastane dříve.
  • Uzavření a plnění smluv s dodavateli: 5 let následujících po roce, ve kterém došlo k ukončení smlouvy (s dodavatelem) a vyrovnání všech hmotných a finančních závazků ze smlouvy; při neúspěšném předsmluvním jednání po dobu 1 měsíce od jeho ukončení.
  • Účetní a daňové účely: Účetní a daňové účely: Účetní dokumentaci uchováváme v souladu s § 35 a § 36 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a § 35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty (v podstatném rozsahu po dobu 10 let následujících po roce, kterého se tyto účetní záznamy týkají).
  • Zabezpečení souladu s GDPR a dalšími právními předpisy upravujícími zpracování a ochranu osobních údajů (dokumentace souladu s GDPR): Dokumentaci, týkající se vyřizování práv dotčené osoby, uchováváme 5 let od vyřízení žádosti dotčené osoby, zdokumentování bezpečnostního incidentu, včetně případných příslušných oznámení (Úřadu na ochranu osobních údajů, dotčeným osobám) 5 let, souhlas se zpracováním osobních údajů uchováváme po jeho platnosti a 5 let od jeho odvolání, nebo uplynutí doby, na kterou byl udělen; odvolání souhlasu uchováváme 5 let od doručení odvolání; dokumentaci prokazující informování dotčené osoby podle článku 13 a / nebo 14 GDPR uchováváme po zpracování osobních údajů dotčené osoby na předmětný účel/účely (v souladu s tímto sloupcem tabulky)
  • Prokazování, uplatňování a obhajování právních nároků provozovatele (právní agenda): 5 let od hmotného a finančního vyrovnání sporu (při mimosoudním vyrovnání) a při soudním vymáhání nároku 10 let od právoplatného skončení soudního řízení, nebo 1 rok od ukončení exekuce. Správa registratury Registraturní záznamy jsou uchovávané v souladu s lhůtami uvedenými v tomto sloupci výše;

dále uchováváme: 10 let registraturní deník, 5 let přebírací seznamy spisů odevzdaných do registraturního střediska, 10 let vyřazovací řízení, 5 let evidence oběhu registraturních záznamů a spisů a 5 let evidence evidence pomůcek (lhůta je počítána ode dne, kdy byl v nich vykonán poslední záznam).

JAKÉ AUTOMATIZOVANÉ INDIVIDUÁLNÍ ROZHODOVÁNÍ VYKONÁVÁME?

Při zpracování osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, ani profilování (podle článku 22 odst. 1 a 4 GDPR).

VAŠE PRÁVA

Svá práva si můžete uplatnit zasláním žádosti na naši e-mailovou adresu info@sunblocks.cz nebo na naši korespondenční adresu: Sunblocks s.r.o., Palackého nám. 152, 665 01 Rosice. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte následující práva:

a) právo namítat podle článku 21 GDPR

Máte právo kdykoliv namítat z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, které je vykonáváno na základě článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR (tj. pokud se Vaše údaje zpracovávají na účely našich oprávněných zájmů), včetně namítání proti profilování založenému na uvedeném ustanovení. V takovém případě nesmíme dále zpracovávat Vaše osobní údaje, pokud neprokážeme nezbytné oprávněné důvody na zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy, právy a svobodami, nebo důvody na prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků.

Pokud se Vaše osobní údaje zpracovávají na účely přímého marketingu, máte právo kdykoliv namítat proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, na účely takového marketingu, včetně profilování v rozsahu, v jakém souvisí s takovým přímým marketingem. V takovém případě nesmíme dále zpracovávat Vaše osobní údaje na tento účel.

Pokud se Vaše osobní údaje zpracovávají na statistické účely podle článku 89 odst. 1 GDPR, máte právo namítat z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace proti zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, s výjimkou případů, kdy je zpracování nezbytné na plnění úlohy z důvodů veřejného zájmu.

b) právo odvolat Váš souhlas

V případě, že si nebudete více přát zasílání newsletteru, svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím odkazu „Odhlásit odběr“, který najdete na konci každého newsletteru. Rovněž můžete svůj souhlas odvolat zasláním odvolání souhlasu na naši e-mailovou adresu: info@sunblocks.cz, nebo na naši korespondenční adresu: Sunblocks s.r.o., Palackého nám. 152, 665 01 Rosice. Odvolání souhlasu je účinné dnem jeho doručení. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu před jeho odvoláním.

c) právo na přístup k osobním údajům a informacím podle čl. 15 GDPR; máte právo získat od nás potvrzení o tom, zda zpracováváme Vaše osobní údaje, nebo ne. V případě, že zpracováváme Vaše osobní údaje, máte další práva patřící pod právo na přístup (o kterých výkon můžete žádat v rámci jedné žádosti, nebo i postupně), konkrétně:

a) právo na poskytnutí informací podle článku 15 odstavec 1 a 2 GDPR;

b) právo získat přístup ke zpracovávaným osobním údajům;

c) právo na poskytnutí kopie zpracovávaných osobních údajů;

d) právo na opravu Vašich (nesprávných, nebo neaktuálních) osobních údajů podle čl. 16 GDPR; máte právo na to, aby jsme bez zbytečného odkladu opravili nesprávné nebo neaktuální osobní údaje, které se Vás týkají. S ohledem na účely zpracování máte právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i prostřednictvím poskytnutí doplňkového prohlášení.

e) právo podat stížnost dozorovému orgánu; bez toho, aby byly dotčeny jakékoliv jiné správní nebo soudní prostředky nápravy, máte právo podat stížnost dozorovému orgánu, zejména ve členském státě svého obvyklého pobytu, místa výkonu práce nebo v místě údajného porušení, pokud se domníváte, že zpracování osobních údajů, které se Vás týkají, je v rozporu s GDPR.

Dozorovým orgánem v České republice je Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, Česká republika, IČO: 70837627, webové stránky https://uoou.gov.cz/

f) právo na omezení zpracování v případech podle čl. 18 GDPR; máte právo požadovat od nás omezení zpracování Vašich osobních údajů, pokud bude splněn jeden z následujících předpokladů:

  • správnost osobních údajů je Vámi zpochybněna,
  • zpracování je protiprávní a Vy místo vymazání požadujete omezení zpracování Vašich osobních údajů,
  • provozovatel osobní údaje už více nepotřebuje na účely zpracování, avšak Vy je potřebujete na uplatnění, výkon nebo ochranu právních nároků,
  • namítáte proti zpracování Vašich osobních údajů a to až do ověření, zda oprávněné důvody na straně provozovatele převažují nad Vašimi oprávněnými důvody.

g) právo na vymazání a zapomenutí za podmínek (z důvodů) podle čl. 17 GDPR; máte právo požadovat od nás, aby Vaše osobní údaje byly bezodkladně vymazány, pokud se vyskytne jeden z uvedených důvodů:

  • osobní údaje už nejsou více potřebné na účely, na které se získávaly nebo jinak zpracovávaly,
  • odvoláte Váš souhlas, o který se opírá zpracování Vašich údajů a už neexistuje žádný jiný právní základ na jejich zpracování,
  • vznesete nám námitku vůči zpracování Vašich osobních údajů, které je vykonávané na základě článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR (tj. pokud se Vaše údaje zpracovávají na účely našich oprávněných zájmů) a nepřevažují žádné oprávněné důvody na zpracování nebo vznesete námitku vůči zpracování Vašich osobních údajů na účely přímého marketingu,
  • osobní údaje nebyly zákonně zpracovány,
  • vymazání osobních údajů je nezbytné na splnění zákonné povinnosti,
  • osobní údaje byly získány v souvislosti s nabízenými službami informační společnosti podle článku 8 odst. 1 GDPR.

h) právo na přenositelnost údajů za podmínek podle čl. 20 GDPR; máte právo získat osobní údaje, které se Vás týkají a které jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a máte právo přenést tyto údaje dalšímu provozovateli bez toho, aby jsme Vám v tom bránili, pokud:

a) se zpracování zakládá na souhlasu nebo na smlouvě, a

b) pokud se zpracování vykonává automatizovanými prostředky.

Při uplatňování svého práva na přenositelnost údajů máte právo na přenos osobních údajů přímo od jednoho provozovatele druhému provozovateli, pokud je to technicky možné.

Vaše právo na přenositelnost údajů nesmí mít nepříznivé důsledky na práva a svobody jiných.

Způsob vyřizování Vašich práv. Před vyřízením žádosti vykonáváme kontrolu/ověření totožnosti dotčené „žádající“ osoby. V případě, že budeme mít oprávněné pochybnosti, požádáme Vás o poskytnutí dodatečných informací, potřebných na potvrzení Vaší totožnosti, a to z důvodu ochrany Vašich údajů (je naší povinností chránit Vaše údaje před jejich poskytnutím neoprávněné osobě).

Vyřízení žádosti se vykoná v takové formě, v jaké byla podána Vaše žádost (listinně, elektronicky), pokud jste ve své žádosti nepožádal o jiný způsob vyřízení.

V případě, že jste nás požádal o výkon Vašeho práva elektronicky a máme oprávněné pochybnosti o Vaší totožnosti, vyřízení Vaší žádosti nevykonáme elektronicky, ale listinně - na Vaši adresu (adresu dotčené osoby) se způsobem doručení „Do vlastních rukou“.

Vaše žádosti o výkon práv vyřizujeme bezplatně, avšak v případě, že bude Vaše žádost zjevně neopodstatněná nebo neúměrná, zejména pro její opakující se povahu, jsme oprávněni účtovat si přiměřený poplatek, který zohledňuje administrativní náklady.

ZPRACOVÁNÍ SOUBORŮ COOKIES

Pokud navštívíte naši webovou stránku, získáváme také informace z cookies. Pokud není v těchto podmínkách uvedeno jinak, všechny informace z cookies jsou anonymní a neidentifikují Vás jako jednotlivce – nedochází tedy k zpracování Vašich osobních údajů.

ZMĚNY PODMÍNEK OCHRANY SOUKROMÍ

Ochrana osobních údajů pro nás není jednorázovou záležitostí. Informace, které jsme Vám povinni vzhledem na naše zpracování osobních údajů poskytnout, se mohou měnit nebo přestat být aktuální. Z tohoto důvodu si vyhrazujeme možnost kdykoliv tyto podmínky upravit a změnit v jakémkoli rozsahu. V případě změny podmínek podstatným způsobem vám změnu dáme do pozornosti, např. všeobecným oznámením na této webové stránce nebo osobním oznámením prostřednictvím e-mailu.

Platnost informace o zpracování osobních údajů ke dni: 01.05.2024